Az optimista hangvételű nemzetközi kommunikációs kampány a PEUGEOT meglévő ügyfeleihez szól – és azokhoz is, akik még nem azok. A márka új, univerzális dimenziót ragad meg: az időt. Ezért emeli ki a kampányban „korunk oroszlánjait”, minden korból, minden kultúrából és minden földrészről. „Korunk oroszlánjai” nem a pénzt vagy a hatalmat hajszolják, sokkal inkább a minőségi időt szeretnék megteremteni maguknak.
A LIONS OF OUR TIME kampánnyal a PEUGEOT világszerte arra invitálja a fogyasztókat, hogy vegyék vissza a kontrollt legértékesebb kincsük, az idejük felett. Tegyék idejüket minőségivé, gazdagabbá, tartalmasabbá. Innovatív, prémium megoldásokat nyújtó tömeggyártó márkaként a PEUGEOT olyan pillanatokkal, percekkel, órákkal ajándékozza meg az embert, amelyek nem maradnak meg a rutinok szintjén – teljék ez az idő online, az autóban vagy a márkakereskedésben.
A PEUGEOT univerzuma ugyanakkor nem korlátozódik a márkakereskedésekre vagy a honlapra: a márka új, egyszerű, vonzó és kiváló minőségű lifestyle termékkínálattal is jelentkezik: ruházati termékek, bőráruk, kiegészítők, elektronikai cikkek, konyhai eszközök, papíráru, csomagolás, makettek is szerepelnek a palettán – a teljes PEUGEOT univerzum a márka új arculatába öltözik.
Az új logó olyan ökoszisztémát szimbolizál, amely nem csupán az arculati elemekre szorítkozik. A változás jóval mélyebb ennél: új attitűdöt, új öntudatot, új életstílust jelent.
A PEUGEOT célja az, hogy mai és holnapi ügyfelei olyan márkával találkozzanak, amely maximálisan megfelel az elvárásaiknak.
A PEUGEOT időtlen. Újra és újra képes a megújulásra, ma és a jövőben is.