Új, limitált gyártású ’T-spec’ kiadás csatlakozik a Nissan GT-R kínálathoz

A Nissan a napokban jelentett be egy különleges, limitált gyártásszámú, 2021-es GT-R ’T-spec’ kiadást, ami két ikonikus színben és frissített tulajdonságok sorával lesz elérhető.

Az új, limitált mennyiségben elérhető GT-R T-spec az előző Track Edition változatnál szélesebb első légterelőket kapott, arany színű RAYS® könnyűfém kerekekkel és karbonszálas hátsó spoilerrel lesz kapható az amerikai piacon. Színre fújt visszapillantó tükrök, fekete motorház szellőzőrések és a T-spec jelzések teszik teljessé a külső változtatásokat. A GT-R NISMO változatból származó fékhűtő légterelők és a karbon kerámia fékek is az autó részei.

Az új GT-R T-spec legfigyelemreméltóbb tulajdonságai a két új, exkluzív szín – Millennium Jádezöld és Éjfél Lila. A Millennium Jádezöld korábban az R34 GT-R V-Spec II Nür változaton is elérhető volt, ami az egyik legritkább GT-R. A modellből összesen csak 718 V-Spec II Nür darabot gyártottak (nevét a Nürburgring versenypálya ihlette), amiből csupán 156 viselte a jádezöld színt.

Az új Éjfél Lila a Éjfél Lila III (Midnight Purple III) modern értelmezése, ami a 132 darabra limitált R34 V-Specről és a 100 darabos 2014-es limitált szériás Éjfél Opál R35 GT-R-ről már ismerős lehet a GT-R kedvelőknek.

A T-spec belső egy speciális ’Mori Green’ (= Aurora zöld) belső színt visel, valamint magában foglal prémium, fél-anilin, bőrrel tűzdelt üléseket gyöngy szarvasbőr részletekkel, steppelt Alcantara® fejtámlákat és extra T-spec márkajelvényeket.

A motorház alatt a GT-R T-spec vásárlók a legendás, kézzel összeállított twin-turbo VR38DETT 3.8-literes V6 motort fogják találni, ami 565 lóerő és 633 Nm nyomaték leadására képes. Az újragondolt erőforrás egy fejlett, váltófüllel működtetett, szekvenciális, 6 sebességes, duplakuplungos váltórendszerből és a GT-R egyedi, független, hátsó áthelyezett kardántengelyű ATTESA E-TS összkerekes hajtási rendszeréből áll.

Vélemény, hozzászólás?