Összefoglalás : Egy új, retró ihletésű, nagy teljesítményű gép jellegzetes karakterrel: a CB1000F egy nagy lökettérfogatú naked motor, amely kiváló kezelhetőséget, hangulatos dizájnt, átfogó specifikációs adatlapot és erőteljes dinamikát kínál, melyet a Fireblade-ből származó motor hajt.
További részletek: A Honda folytatja a CB legendáját a CB1000F bemutatásával, egy motoros ikonok által ihletett motorkerékpárral, letisztult vonalakkal és grafikával, amelyek megragadják az 1980-as évek szellemét. A híres CB1000 Hornet platformra épülő soros négyhengeres motorját teljesen áthangolták, a teljesítményleadást az alacsony és középső tartományba helyezték át, egyedi karakterrel és érzettel. Az első felfüggesztés 41 mm-es Showa SFF-BP fordított villákkal rendelkezik, míg a Pro-Link hátsó lengéscsillapító kiváló minőségű rugózást biztosít, amit egy hosszú segédváz egészít ki, amely javítja a kényelmet mind a vezető, mind az utas számára. A fékezést négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek végzik, amelyek 310 mm-es úszó tárcsákra vannak szorítva, a kanyarstabilizátoros ABS pedig mindent kézben tart. Egy hattengelyes inerciális mérőrendszer (IMU) kezeli az összes vezetési módot a Throttle-By-Wire rendszerrel együttműködve. Az öt hüvelykes TFT kijelző okostelefon-kapcsolatot biztosít a Honda RoadSync segítségével. A gyújtás a Honda Smart Key segítségével történik. Három hangulatos fényezési opcióban lesz elérhető: kék csíkkal díszített farkasezüst metálfényezés, szürke csíkkal díszített farkasezüst metálfényezés és grafitfekete.
Tartalomjegyzék
1. Bevezetés
2. Modell összefoglalása
3. Főbb jellemzők
4. Kiegészítők
5. Műszaki adatok
1. Bevezetés
A Honda számára a CB név 65 éves múltra tekint vissza, amely az eredeti, 1959-es CB92 Benly-ig nyúlik vissza . A Benly, amelyet ugyanabban az évben mutattak be, amikor a Honda elkezdte a TT versenyzést, a Honda „szuper sportmotorja” volt, letisztult stílussal, sportos ergonómiával, jellegzetes hangú, lendületes motorral és precíz kezelhetőséggel – ez a formula ma is igaz. A CB minden generációja a teljesítmény egy korszakát határozta meg, és 2026- ra egy vadonatúj CB csatlakozik a kínálathoz.
A CB1000F az 1980-as évekbeli CB750F- ből merít ihletet , egy fejlett és ikonikus motorkerékpárból, amely Freddie Spencert a kemény küzdelemben elért AMA U.S. bajnokságokig repítette, és a tiszta vezetési élményt retró ihletésű dizájnba foglalja, karakteres négyhengeres motorral hajtva. A CB1000 Hornet platformra épült – és az új Next-Generation F jelöléssel ellátott – prémium felszereltséggel és szélesebb körű alkalmazási lehetőségekkel rendelkezik, hogy minden helyzetben, a városi utcáktól a nyílt utakon is élvezetes vezetési élményt nyújtson.
A „legjobban kiegyensúlyozott roadster ” koncepciójának megvalósítására kifejlesztett CB1000F egy középkategóriás motorkerékpárhoz hasonlóan kezelhető, de egy nagy motor érzetét kelti. A 80-as évek divat-, zenei, stílus- és egyéb trendjeit meghatározó CB1000F egy teljes mértékben a jelenre felkészült motorkerékpár.
2. Modell összefoglalása
A CB1000F a sportos CB1000 Hornettől merít ihletet – melynek motorteljesítménye, dinamikus vezethetősége és kiváló ár-érték aránya újraértelmezte az elvárásokat a naked szegmensben –, és közös alapokra építve egyedi identitást és lelket teremt.
A motort, minden motorkerékpár szívét, a Honda fejlesztőmérnökei alaposan átdolgozták, hogy jellegzetes karaktert kölcsönözzenek neki. Az 1000 köbcentis soros négyhengeres motor szívócsövét, szelepvezérlését és kipufogórendszerét módosították, így hangsúlyosabb teljesítményleadást ért el alacsony és középső fordulatszám-tartományban. A maximális teljesítmény 91 kW 9000-es fordulatszámon , a nyomaték pedig 103 Nm 8000-es fordulatszámon , ami alacsony fordulatszámon erős gyorsulást és pihentető nagy sebességű motorozást biztosít, az optimalizált áttételeknek is köszönhetően.
A CB1000F dizájnja tiszta 80-as évekbeli szellemiséget tükröz, egy olyan évtizedét, amely több mint 40 évvel később bosszúval tért vissza, befolyásolva a popkultúrát, a zenét, a divatot és a stílust. A CB1000F letisztult esztétikája a lényegre összpontosít, a folyamatos vizuális vonal a tanktól az oldalsó paneleken és az ülésen át a hátsó motortérig fut.
Az egyetlen, kerek fényszórót kettős kürtök szegélyezik , a tank és az oldalsó panelek merész grafikáit pedig Freddie Spencer magas kormányú AMA motorja ihlette . A gyémánt váz esztétikai célokat is szolgál, az egyedi segédváz pedig növeli az ülésteret.
Az első felfüggesztés egy 41 mm-es Showa SFF-BP fordított villából áll , míg a Showa Pro-Link hátsó lengéscsillapító sima, állítható rugózást biztosít modellspecifikus beállításokkal.
A fékrendszer speciálisan hangolt, négydugattyús, radiális rögzítésű első féknyergeket tartalmaz, amelyek 310 mm-es úszóágyazású tárcsákon futnak. Az öntött alumínium kerekekre elöl 120/70-ZR17 , hátul pedig 180/55-ZR17 méretű gumiabroncsok vannak szerelve .
A rugózásvezérlés szívében egy hattengelyes inerciális mérőegység (IMU) található, amely a Throttle-By-Wire (THW) gázkarral együttműködve kezeli a menetmódokat . Három előre beállított mód áll rendelkezésre a teljesítmény, a motorfék, a kerékcsúszás-gátló és a HSTC kipörgésgátló előre beállított kombinációival , valamint két FELHASZNÁLÓI mód , amelyek testreszabható beállításokat tesznek lehetővé.
Az optikailag rögzített öthüvelykes TFT kijelző kiváló láthatóságot biztosít még erős fényben is, okostelefon-csatlakoztathatóságot biztosít a Honda RoadSync segítségével , amely a bal kormányról vezérelhető. A gyújtás a Honda Smart Key segítségével történik .
A CB1000F a következő színekben lesz elérhető:
Új Wolf ezüstmetál kék csíkkal
Új Wolf ezüstmetál szürke csíkkal
Új grafitfekete
3. Főbb jellemzők
3.1 Motor
- Erős alacsony és közepes fordulatszám-tartományú reakcióra hangolt motor
- A jelentősen átdolgozott szívócső és vezérlés erős nyomatékot és jellegzetes, durva négyhengeres érzetet biztosít
- Válogatott áttételek a kiváló alacsony sebességű gyorsulásért és a nyugodt autópálya-vezetésért
- Rásegítéses csúszókuplung a jobb irányíthatóság és a sima visszaváltások érdekében
Az eredetileg a CBR1000RR Fireblade (2017-es specifikáció) motorján alapuló 1000 köbcentis DOHC soros négyhengeres motort kifejezetten új roadster szerepére hangolták, erős és karakteres alacsony fordulatszám-leadást, sima középső tartománybeli reakciót és elérhető felső fordulatszám-gyorsulást biztosítva.
A furat és a löket méretei 76 x 55,1 mm , a sűrítési arány 11,7:1 . A csúcsteljesítmény 91 kW 9000 fordulat/percnél , a nyomaték pedig 103 Nm 8000 fordulat/percnél . A Hornethez képest (111,6 kW 11 000 fordulat/percnél / 104 Nm 9000 fordulat/percnél) ez a különbség jelentős és szándékos. Míg a Hornet a felső tartományban adja le az adrenalinlöketet, a CB1000F a középső tartományban, a gyújtáskikapcsolástól távol nyújtja a legjobb teljesítményt, így teljesebb vezetési élményt nyújt.
Kiterjedt fejlesztési munkálatokat végeztek a motor karakterének módosítása érdekében. A vezérműtengelyeket átdolgozták a szívó- és kipufogószelepek időzítésének finomhangolása érdekében , valamint optimalizálták a szívócsonk specifikációit, amelyek egyedi, hangulatos négyhengeres hangzást és kiegyensúlyozott teljesítményt biztosítanak a teljes fordulatszám-tartományban.
A szívócsövet teljesen áttervezték, hogy javítsák az alacsony és középső fordulatszám-tartománybeli reakcióidőt, különösen 6000 fordulat/perc alatt. A szívócső hossza 50 mm-rel megnőtt , 140 mm -re , minimális átmérője 36 mm (korábban 42 mm). A szívócsövek átmérője változó: 40 mm a jobb oldali és 50 mm a bal oldali párban , ami pulzáló szívóhangot generál, amikor a fojtószelep nyitva van.
A légszűrőház tetejét simították, hogy illeszkedjen az üzemanyagtartály formájához, biztosítva a szükséges térfogatot a légáramlás maximalizálásához és a szívócső ellenállásának csökkentéséhez.
A magával ragadó mély- és középtartományú hangzás, valamint az izgalmas magas hangzásvilág megteremtésére tervezett 4-2-1 kipufogórendszer egy korhű, háromkamrás megafon kipufogódobot táplál , amely az eltolt szívócsővel és szelepvezérléssel együttműködve működik.
A sebességváltót is átdolgozták. Az első két fokozat rövidebb áttételekkel rendelkezik a jobb alacsony sebességű gyorsulás érdekében. A harmadiktól a hatodik fokozatig magasabb áttételeket használ a nyugodt, alacsony fordulatszámú vezetés érdekében. 100 km/h sebességnél hatodik fokozatban a motor 4000 fordulat/percre fordul , szemben a Hornet 4300 fordulat/percével .
A rásegítéses csúszókuplung sima karműködést biztosít, csökkenti a fáradtságot, és szabályozza a hátsó kerék ugrálását agresszív visszaváltások során.
A motor üzemanyag-fogyasztása 5,6 l/100 km , a 16 literes tank pedig több mint 280 km -es hatótávolságot biztosít .
3.1 Elektronika
- Hattengelyes inerciális mérőegység (IMU) az összes hajtásrendszer vezérléséhez
- Elektronikus fojtószelep-vezérlés (Throttle By Wire – TBW) három előre beállított vezetési móddal és két testreszabható FELHASZNÁLÓI opcióval
- Három motorteljesítmény-szint és motorfék
- Háromszintű Honda Selectable Torque Control (HSTC)
A CB1000F elektronikai csomagjának középpontjában a TBW (Throttle By Wire) vezérlés és a hattengelyes inerciális mérőegység (IMU) áll. A TBW rendszer három előre beállított vezetési móddal, a motorteljesítmény, a motorfék és a HSTC előre beállított kombinációival, valamint két testreszabható opcióval teszi lehetővé a vezető számára, hogy saját beállításokat válasszon. A kiválasztás a bal oldali kormányról történik, és a TFT képernyőn jelenik meg.
A teljesítmény és a motorfék 1-től 3-ig terjedő szintek között mozog, ahol a 3-as szint az egyes paraméterek maximális értéke. A HSTC (Honda Selectable Torque Control) is három szinttel rendelkezik; minden beavatkozási szint az IMU által szolgáltatott valós idejű adatokhoz (dőlésszög és sebesség) van optimalizálva. A 3-as szint a maximális beavatkozást kínálja. A HSTC működése közben a műszerfalon egy visszajelző világít; a rendszer teljesen ki is kapcsolható.
A STANDARD mód a középső beállítást használja a Power, a HSTC és a motorfék funkciókhoz. Úgy tervezték, hogy sima, könnyen kezelhető karakterrel reprodukálja az érzetet és a reakcióidőt.
A SPORT mód a legnagyobb teljesítményt és a legalacsonyabb motorféket és HSTC-szinteket használja a nagy lökettérfogatú motorkerékpárok maximális teljesítményének eléréséhez, jobb gázreakcióval.
Az RAIN mód a legalacsonyabb teljesítménybeállítást használja a kevésbé agresszív gázreakcióhoz, közepes mértékű motorfékezéshez és a maximális HSTC szinthez. A legalacsonyabb teljesítmény- és nyomatékszint az első három fokozatra koncentrálódik.
Az 1-es és 2-es felhasználói módokban a pilóta választhat az egyes paraméterek beállításai közül, és elmentheti a konfigurációt későbbi használatra.
3.3 Stílus és felszerelés
- Az 1980-as évek elejének CB750F és CB900F modelljei által ihletett vonalak
- Teljes LED világítás, valamint dupla kürtök, akárcsak az eredeti modellek
- Kényelem a Honda Smart Key-jel
- Öt hüvelykes TFT kijelző teljes okostelefon-kapcsolattal a Honda RoadSync segítségével
- Honda vészfékjelző (ESS) rendszer integrációja
- Fogyasztás előtti újrahasznosított polipropilén felhasználása egyes alkatrészek gyártásában
A CB1000F retró stílusát a CB750F és CB900F modellektől örökölte , amelyek az 1970-es évek végén született motorkerékpárok voltak, és világszerte újraértelmezték és formálták a motorkerékpár-dizájnt. A CB márka hagyományaihoz híven a „bárki által élvezhető nagy teljesítmény” nyújtására tervezett CB1000F éles, definiált, áramló vonalakkal rendelkezik, amelyek a motorkerékpár teljes hosszában végigfutnak, összekötve az üzemanyagtartályt az oldalsó panelekkel és a farokegységgel. A krómozott leömlők és a szabadon álló motor büszkén mutatják a nagy lökettérfogatú, négyhengeres motor tekintélyt parancsoló jelenlétét és erejét.
A világításhoz hosszú élettartamú, energiatakarékos LED-izzókat használnak. A kerek fényszóró klasszikus, kör alakú, jellegzetes lámpával rendelkezik, felül tompított, alul távolsági fényszóróval, míg a hátsó lámpa zökkenőmentesen integrálva van a hátsó egységbe. Az elődöktől közvetlenül ihletet merítve a fényszóró alá egy kettős – különböző frekvenciájú – kürtöt építettek be.
A nagyobb kényelem érdekében a Honda Smart Key (amely a vezető zsebében tárolható) működteti a felső hármas vázon található fő gyújtáskapcsolót. Egy hagyományos kulccsal az ülés és az üzemanyag-betöltő sapka nyitható.
A prémium technológia egy öt hüvelykes színes TFT kijelző formájában érkezik , amely optikai kötést használ a jobb láthatóság érdekében erős napsütésben. A fedőüveg és a TFT kijelző közötti rés gyantával történő lezárásával csökken a tükröződés és javul a háttérvilágítás áteresztőképessége. Testreszabható sáv, kör és egy kijelzős módok között, és iOS/Android okostelefon-kapcsolatot kínál a Honda RoadSync alkalmazáson keresztül .
Ez a funkció – a bal oldali kormányon található, könnyen használható, háttérvilágítású, négyállású kapcsolóval együtt – lehetővé teszi a képernyőn keresztüli, lépésről lépésre történő navigációt, valamint a hívások kezdeményezésének vagy zenehallgatás lehetőségét ( Bluetooth-os sisaktelefonon keresztül ). A motorosnak csak le kell töltenie a Honda RoadSync alkalmazást a Play Áruházból vagy az App Store-ból, csatlakoztatnia kell a CB1000F-hez, és már indulhat is.
Az irányjelzők tartalmazzák a vészfékezésre figyelmeztető jelzés (ESS) funkciót is : hirtelen fékezés esetén a vészvillogók villognak, hogy figyelmeztessék a többi közlekedőt a hirtelen fékezésre.
A Honda 2050-re nulla környezeti hatású társadalmat kíván megvalósítani – nemcsak termékein, hanem vállalati tevékenységeinek teljes életciklusa során. Ennek érdekében három pillérre ( Hármas cselekvés a nulla felé ) épít: a karbonsemlegességre , a megújuló energiára és az erőforrás-keringésre , beleértve a biomassza és az újrahasznosított anyagok felhasználásának bővítését, azzal a céllal, hogy 2050-re könnyebben újrahasznosítható anyagokra térjen át. A CB1000F ülésének alsó paneljei és hátsó sárvédője újrahasznosított PP (polipropilén) anyagból készül , amelyet újrahasznosított PP (polipropilén) anyagból, például autókból és háztartási gépekből származó anyagok aprításával, préselésével, granulálásával és újrahasznosításával nyernek.
3.4 Ciklus rész
- Gyémánt alakú váz hosszú segédvázzal a nagyobb vezetői és utasi kényelem érdekében
- Showa SFF-BP USD 41 mm-es, teljesen állítható első villák
- Új Showa Pro-Link hátsó lengéscsillapító speciális áttétellel a CB1000F-hez
- Radiálisan rögzített, négydugattyús első féknyergek, 310 mm-es úszóágyazású tárcsákkal
- Kanyarodás közbeni ABS, amely növeli a motoros biztonságát és nyugalmát
- Gumiabroncsok: 120/70-ZR17 elöl és 180/55-ZR17 hátul
A CB1000 Hornet könnyű súlyáról és egyszerű kezelhetőségéről ismert, és ez a képesség az alvázzal kezdődik, amelyet a CB1000F is használ . Az egy darabból álló, rombusz alakú, dupla gerendás acélváz a motor köré épült, és egy F-specifikus hátsó segédvázat használ , amely megnövelt hasmagasságot biztosít a kényelmes utasüléshez. Középállvány is rendelhető , ami megkönnyíti a lánc karbantartását. A kormányszög 25°, a nyomtávolság 98 mm, a tengelytáv pedig 1455 mm. A saját tömeg 214 kg.
A vezetési pozíció nyugodt és egyenes, stresszmentes vezetést és jó kilátást biztosítva a városban. A minimális fordulósugár 2,8 m, és a könnyen kezelhető geometriával együtt nagyszerű városi manőverezhetőséget biztosít. Az ülés vastagon párnázott és 795 mm magas ; a kerékpár keskeny középső része megkönnyíti a talaj elérését. A hasmagasság 135 mm.
Elöl a 41 mm-es Showa SFF-BP (külön funkciójú villa – nagy dugattyú) fordított villa állítható rugó-előfeszítéssel és húzó-/nyomócsillapítással , lehetővé téve a tulajdonosok számára, hogy a felfüggesztést az igényeik szerint szabják testre. Az új, egycsöves, külön nyomás alatti Showa hátsó lengéscsillapító a Pro-Link rendszeren keresztül működik , egy új kapcsolószerkezettel , amely kényelmet biztosít alacsony sebességnél (városi használat), és nagyobb stabilitást a sebesség növekedésével. Az előfeszítés bütyöktengelyen állítható, a húzócsillapítás pedig szintén állítható.
Az aszimmetrikus öntött alumínium lengőkar minimalizálja a kipufogódob számára rendelkezésre álló helyet, javítva a dőlésszöget és közelebb helyezve a tömeget a súlyponthoz. Emellett optimális merevség-egyensúlyt biztosít a sportosabb kezelhetőség érdekében kanyargós hegyi utakon.
A radiálisan rögzített, négydugattyús Nissin első féknyergek 310 mm-es úszóágyazású tárcsákat kapnak . A felfüggesztési beállítások kiegészítése és a kezelhetőség javítása érdekében átdolgozott fékvezeték-tágulási arányok és egyéb részletek biztosítanak magabiztosabb fékteljesítményt és -érzetet. A hattengelyes IMU (Interaktív Motor) által vezérelt kanyarodásgátló ABS további biztonságot nyújt. A 240 mm-es hátsó tárcsa egydugattyús Nissin féknyerget használ .
Az ötküllős, 5Y kialakítású kerekeket , melyeket a CBR1000RR-R Fireblade koncepcióautó ihletett , könnyű alumíniumból öntötték . A gumiabroncsok mérete elöl 120/70-ZR17 , hátul pedig 180/55-ZR17 .
4. Kiegészítők
A CB1000F modellhez számos eredeti Honda tartozék kapható , amelyek fokozzák a stílust, a teljesítményt, a kényelmet és a praktikumot. A nagyobb kényelem érdekében ezek háromféle csomagban lesznek elérhetők:
SPORTCSOMAG
Tartalmazza:
- A motorkerékpár színéhez illő első szélvédő (fekete, piros vagy ezüst színben kapható)
- Olajsapka
- Oldalsó tankmatrica , a motorkerékpár esztétikájának fokozására
- Hűtővédő és motorvédő a fokozott védelem érdekében
- Gyorsváltó , kuplung nélküli fel- és visszaváltásokhoz, javítva a teljesítményt
KÉNYELMI CSOMAG
Tartalmazza:
- Komfortülés , amelyet a hosszú utazások kényelmének fokozására terveztek
- Tartályvédő , amely megvédi a tartály felületét a mindennapi használattól
- Öt állítható hőmérsékleti szinttel rendelkező fűtött markolatok , hogy hideg időben is melegen tartsák a kezeit
UTAZÓCSOMAG
A hosszú utakon a praktikum fokozása érdekében tervezték, és a következőket tartalmazza:
- 14 literes (balra) és 10 literes (jobbra) puha oldaldobozok
- 3 literes tanktáska , amely további tárolókapacitást kínál
Ezenkívül számos kiegészítő kapható külön-külön is:
- Komfortülés ÚJ
- ÚJ motorvédő
- Első kupola ÚJ
- Beltéri burkolat ÚJ
- ÚJ középállvány
- Gyorsváltó NEUVO
- ÚJ hűtővédő
- ÚJ tankoldali matrica
- Riasztórendszer
- Fűtött markolatok
- Olajsapka
- Hátsó ülészsák
- Tartályvédő
- 10 literes puha nyeregtáskák balra/jobbra
- 3 literes tanktáska
5. Műszaki adatok
| MOTOR | |
| Motor | 4 hengeres soros, 4 ütemű, DOHC, 16 szelepes, folyadékhűtéses |
| Hengerűrtartalom | 1000 köbcentiméter |
| Furat x Löket (mm) | 76 mm × 55,1 mm |
| Tömörítési arány | 11,7:1 |
| Maximális teljesítmény | 91,0 kW és 9000 fordulat/perc |
| Maximális nyomaték | 103 Nm 8000-es fordulatszámon |
| Maximális sebesség | 230 km/h |
| Olajkapacitás | Minimum 3,0 l / Maximum 3,5 l |
| Indul | Elektromos |
| ÜZEMANYAGRENDSZER | |
| Táplálás | PGM-FI elektronikus befecskendezés |
| Üzemanyagtartály kapacitása | 16 literes |
| WMTC CO2-kibocsátás | 129 g/km |
| Üzemanyag-fogyasztás | 5,6 liter/100 km |
| ELEKTROMOS RENDSZER | |
| Akkumulátor típusa | közgyűlés |
| Akkumulátor kapacitása | 12 V 9,1 Ah |
| TERJEDÉS | |
| Kuplung típusa | Többtárcsás, olajfürdős fékrendszer visszapattanásgátlóval |
| Váltó típusa | Hatfokozatú manuális |
| Végső átvitel | Lánc |
| ALVÁZ | |
| Típus | Diamante |
| CIKLUS RÉSZ | |
| Méretek (H, Sz, M) | 2135 mm × 835 mm × 1125 mm |
| Tengelytávolság | 1455 mm |
| Indítási szög | 25° |
| Előleg | 98 mm |
| Ülésmagasság | 795 mm |
| Hasmagasság | 135 mm |
| Saját tömeg | 214 kg |
| Turné rádió | 2,8 méter |
| FELFÜGGESZTÉSEK | |
| Ólom | Showa SFF-BP 41 mm-es fordított villa, 130 mm-es rugóút |
| Hátulsó | Showa nyomás alatti, egycsöves lengéscsillapító, Pro-Link rendszer, 140 mm rugóút |
| KEREKEK | |
| Ólom | 17M/CX MT3.50 |
| Hátulsó | 17M/CX MT5.50 |
| Első gumiabroncs | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Hátsó gumiabroncs | 180/55ZR17M/C (73W) |
| FÉKEK | |
| ABS típus | Kétcsatornás kanyarodásgátló ABS |
| Elülső | Nissin radiálisan rögzített négydugattyús féknyergek, dupla 310 mm-es úszótárcsa |
| Hátulsó | Nissin egydugattyús féknyereg, egyetlen 240 mm-es tárcsa |
| MŰSZEREZÉS ÉS ELEKTRONIKA | |
| Műszerfal | Öt hüvelykes, többfunkciós színes TFT kijelző |
| Fényszóró | LED |
| Hátsó pilóta | LED |
| Kapcsolódás | Roadsync |
| USB | USB-C |
| Biztonsági rendszer | ÉRZÉS |
| Vezetési módok | Standard, Eső, Sport + 2 felhasználó |
| HSTC | Igen |
| Egykerekű-vezérlés | Igen |
| Hátsó emelőkar vezérlése | Igen |
| OKOS kulcs | Igen |
| ESS | Igen |
Minden specifikáció előzetes és előzetes értesítés nélkül változhat.






























































































