HONDA CB1000F 2026

Összefoglalás : Egy új, retró ihletésű, nagy teljesítményű gép jellegzetes karakterrel: a  CB1000F  egy nagy lökettérfogatú naked motor, amely kiváló kezelhetőséget, hangulatos dizájnt, átfogó specifikációs adatlapot és erőteljes dinamikát kínál, melyet a Fireblade-ből származó motor hajt.


További részletek:  A Honda folytatja a CB legendáját a CB1000F bemutatásával, egy motoros ikonok által ihletett motorkerékpárral, letisztult vonalakkal és grafikával, amelyek megragadják az 1980-as évek szellemét.  A híres CB1000 Hornet platformra épülő soros négyhengeres motorját teljesen áthangolták, a teljesítményleadást az alacsony és középső tartományba helyezték át, egyedi karakterrel és érzettel.  Az első felfüggesztés 41 mm-es Showa SFF-BP fordított villákkal rendelkezik, míg a Pro-Link hátsó lengéscsillapító kiváló minőségű rugózást biztosít, amit egy hosszú segédváz egészít ki, amely javítja a kényelmet mind a vezető, mind az utas számára.  A fékezést négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek végzik, amelyek 310 mm-es úszó tárcsákra vannak szorítva, a kanyarstabilizátoros ABS pedig mindent kézben tart.  Egy hattengelyes inerciális mérőrendszer (IMU) kezeli az összes vezetési módot a Throttle-By-Wire rendszerrel együttműködve.  Az öt hüvelykes TFT kijelző okostelefon-kapcsolatot biztosít a Honda RoadSync segítségével. A gyújtás a Honda Smart Key segítségével történik.  Három hangulatos fényezési opcióban lesz elérhető: kék csíkkal díszített farkasezüst metálfényezés, szürke csíkkal díszített farkasezüst metálfényezés és grafitfekete.

 

Tartalomjegyzék

1.        Bevezetés

2.        Modell összefoglalása

3.        Főbb jellemzők

4.        Kiegészítők

5.        Műszaki adatok

 

1. Bevezetés

A Honda számára a  CB név  65 éves múltra tekint vissza, amely az eredeti,  1959-es CB92 Benly-ig nyúlik vissza  . A Benly, amelyet ugyanabban az évben mutattak be, amikor a Honda elkezdte a TT versenyzést, a Honda „szuper sportmotorja” volt, letisztult stílussal, sportos ergonómiával, jellegzetes hangú, lendületes motorral és precíz kezelhetőséggel – ez a formula ma is igaz. A CB minden generációja a teljesítmény egy korszakát határozta meg, és  2026- ra egy vadonatúj CB csatlakozik a kínálathoz.

A  CB1000F az  1980-as évekbeli  CB750F-  ből merít ihletet  , egy fejlett és ikonikus motorkerékpárból, amely Freddie Spencert  a kemény küzdelemben elért AMA U.S. bajnokságokig repítette, és a tiszta vezetési élményt retró ihletésű dizájnba foglalja, karakteres négyhengeres motorral hajtva. A  CB1000 Hornet platformra épült  – és az új  Next-Generation F jelöléssel ellátott – prémium felszereltséggel és szélesebb körű alkalmazási lehetőségekkel rendelkezik, hogy minden helyzetben, a városi utcáktól a nyílt utakon is élvezetes vezetési élményt nyújtson.

A „legjobban kiegyensúlyozott roadster ” koncepciójának megvalósítására kifejlesztett  CB1000F egy középkategóriás motorkerékpárhoz hasonlóan kezelhető, de egy nagy motor érzetét kelti. A 80-as évek divat-, zenei, stílus- és egyéb trendjeit meghatározó CB1000F egy teljes mértékben a jelenre felkészült motorkerékpár.

 

2. Modell összefoglalása

A  CB1000F a sportos CB1000 Hornettől  merít ihletet  – melynek motorteljesítménye, dinamikus vezethetősége és kiváló ár-érték aránya újraértelmezte az elvárásokat a naked szegmensben –, és közös alapokra építve egyedi identitást és lelket teremt.

A motort, minden motorkerékpár szívét, a Honda fejlesztőmérnökei alaposan átdolgozták, hogy jellegzetes karaktert kölcsönözzenek neki. Az  1000 köbcentis soros négyhengeres motor  szívócsövét, szelepvezérlését és kipufogórendszerét módosították, így hangsúlyosabb teljesítményleadást ért el alacsony és középső fordulatszám-tartományban. A maximális teljesítmény  91 kW 9000-es fordulatszámon , a nyomaték pedig  103 Nm 8000-es fordulatszámon , ami alacsony fordulatszámon erős gyorsulást és pihentető nagy sebességű motorozást biztosít, az optimalizált áttételeknek is köszönhetően.

A CB1000F dizájnja tiszta 80-as évekbeli szellemiséget tükröz, egy olyan évtizedét, amely több mint 40 évvel később bosszúval tért vissza, befolyásolva a popkultúrát, a zenét, a divatot és a stílust. A CB1000F letisztult esztétikája a lényegre összpontosít, a folyamatos vizuális vonal a tanktól az oldalsó paneleken és az ülésen át a hátsó motortérig fut.

Az  egyetlen, kerek fényszórót kettős kürtök  szegélyezik  , a tank és az oldalsó panelek merész grafikáit pedig Freddie Spencer  magas kormányú AMA motorja  ihlette  . A gyémánt váz esztétikai célokat is szolgál, az egyedi segédváz pedig növeli az ülésteret.

Az első felfüggesztés egy 41 mm-es Showa SFF-BP fordított villából áll  , míg a Showa  Pro-Link hátsó lengéscsillapító  sima, állítható rugózást biztosít modellspecifikus beállításokkal.

A fékrendszer   speciálisan hangolt,  négydugattyús, radiális rögzítésű első féknyergeket tartalmaz, amelyek 310 mm-es úszóágyazású tárcsákon futnak. Az öntött alumínium kerekekre elöl 120/70-ZR17 , hátul  pedig  180/55-ZR17 méretű gumiabroncsok vannak szerelve  .

A rugózásvezérlés szívében egy  hattengelyes inerciális mérőegység (IMU) található, amely a Throttle-By-Wire (THW) gázkarral együttműködve kezeli a menetmódokat  . Három előre beállított mód áll rendelkezésre  a teljesítmény, a motorfék, a kerékcsúszás-gátló és a HSTC kipörgésgátló előre beállított kombinációival  , valamint két  FELHASZNÁLÓI mód , amelyek testreszabható beállításokat tesznek lehetővé.

Az  optikailag rögzített öthüvelykes TFT kijelző  kiváló láthatóságot biztosít még erős fényben is, okostelefon-csatlakoztathatóságot biztosít  a Honda RoadSync segítségével , amely a bal kormányról vezérelhető. A gyújtás a  Honda Smart Key segítségével történik .

A CB1000F a következő színekben lesz elérhető:

Új  Wolf ezüstmetál kék csíkkal

Új  Wolf ezüstmetál szürke csíkkal

Új  grafitfekete

 

3. Főbb jellemzők

3.1 Motor

 

  • Erős alacsony és közepes fordulatszám-tartományú reakcióra hangolt motor
  • A jelentősen átdolgozott szívócső és vezérlés erős nyomatékot és jellegzetes, durva négyhengeres érzetet biztosít
  • Válogatott áttételek a kiváló alacsony sebességű gyorsulásért és a nyugodt autópálya-vezetésért
  • Rásegítéses csúszókuplung a jobb irányíthatóság és a sima visszaváltások érdekében

Az eredetileg a  CBR1000RR Fireblade (2017-es specifikáció) motorján alapuló  1000 köbcentis DOHC soros négyhengeres motort kifejezetten új roadster szerepére hangolták, erős és karakteres alacsony fordulatszám-leadást, sima középső tartománybeli reakciót és elérhető felső fordulatszám-gyorsulást biztosítva.

A furat és a löket méretei   76  x 55,1 mm , a  sűrítési arány 11,7:1 .  A csúcsteljesítmény 91 kW 9000 fordulat/percnél ,  a nyomaték pedig 103 Nm 8000 fordulat/percnél . A Hornethez képest (111,6 kW 11 000 fordulat/percnél / 104 Nm 9000 fordulat/percnél) ez a különbség jelentős és szándékos. Míg a Hornet a felső tartományban adja le az adrenalinlöketet, a CB1000F a középső tartományban, a gyújtáskikapcsolástól távol nyújtja a legjobb teljesítményt, így teljesebb vezetési élményt nyújt.

Kiterjedt fejlesztési munkálatokat végeztek a motor karakterének módosítása érdekében. A  vezérműtengelyeket átdolgozták a szívó- és kipufogószelepek időzítésének  finomhangolása érdekében  , valamint optimalizálták a szívócsonk specifikációit, amelyek egyedi, hangulatos négyhengeres hangzást és kiegyensúlyozott teljesítményt biztosítanak a teljes fordulatszám-tartományban.

A  szívócsövet  teljesen áttervezték, hogy javítsák az alacsony és középső fordulatszám-tartománybeli reakcióidőt, különösen 6000 fordulat/perc alatt. A  szívócső hossza  50 mm-rel megnőtt  , 140 mm -re ,  minimális átmérője 36 mm  (korábban 42 mm).  A szívócsövek átmérője  változó:  40 mm a jobb oldali  és  50 mm a bal oldali párban , ami pulzáló szívóhangot generál, amikor a fojtószelep nyitva van.

A légszűrőház tetejét  simították, hogy illeszkedjen az üzemanyagtartály formájához, biztosítva a szükséges térfogatot a légáramlás maximalizálásához és a szívócső ellenállásának csökkentéséhez.

A magával ragadó mély- és középtartományú hangzás, valamint az izgalmas magas hangzásvilág megteremtésére tervezett  4-2-1 kipufogórendszer egy korhű, háromkamrás megafon  kipufogódobot  táplál , amely az eltolt szívócsővel és szelepvezérléssel együttműködve működik.

A  sebességváltót  is átdolgozták. Az  első két fokozat  rövidebb áttételekkel rendelkezik a jobb alacsony sebességű gyorsulás érdekében. A  harmadiktól a hatodik fokozatig  magasabb áttételeket használ a nyugodt, alacsony fordulatszámú vezetés érdekében.  100 km/h sebességnél hatodik fokozatban a motor 4000 fordulat/percre fordul  , szemben  a Hornet 4300 fordulat/percével .

A  rásegítéses csúszókuplung sima karműködést biztosít, csökkenti a fáradtságot, és szabályozza a hátsó kerék ugrálását agresszív visszaváltások során.

A motor üzemanyag-fogyasztása  5,6 l/100 km , a 16 literes tank  pedig több mint 280 km  -es hatótávolságot biztosít  .

 

3.1 Elektronika

 

  • Hattengelyes inerciális mérőegység (IMU) az összes hajtásrendszer vezérléséhez
  • Elektronikus fojtószelep-vezérlés (Throttle By Wire – TBW) három előre beállított vezetési móddal és két testreszabható FELHASZNÁLÓI opcióval
  • Három motorteljesítmény-szint és motorfék
  • Háromszintű Honda Selectable Torque Control (HSTC)

A CB1000F elektronikai csomagjának középpontjában a TBW (Throttle By Wire) vezérlés és a hattengelyes inerciális mérőegység (IMU) áll. A TBW rendszer három előre beállított vezetési móddal, a motorteljesítmény, a motorfék és a HSTC előre beállított kombinációival, valamint két testreszabható opcióval teszi lehetővé a vezető számára, hogy saját beállításokat válasszon. A kiválasztás a bal oldali kormányról történik, és a TFT képernyőn jelenik meg.

A teljesítmény és a motorfék 1-től 3-ig terjedő szintek között mozog, ahol a 3-as szint az egyes paraméterek maximális értéke. A HSTC (Honda Selectable Torque Control) is három szinttel rendelkezik; minden beavatkozási szint az IMU által szolgáltatott valós idejű adatokhoz (dőlésszög és sebesség) van optimalizálva. A 3-as szint a maximális beavatkozást kínálja. A HSTC működése közben a műszerfalon egy visszajelző világít; a rendszer teljesen ki is kapcsolható.

A STANDARD mód  a középső beállítást használja a Power, a HSTC és a motorfék funkciókhoz. Úgy tervezték, hogy sima, könnyen kezelhető karakterrel reprodukálja az érzetet és a reakcióidőt.

A SPORT mód  a legnagyobb teljesítményt és a legalacsonyabb motorféket és HSTC-szinteket használja a nagy lökettérfogatú motorkerékpárok maximális teljesítményének eléréséhez, jobb gázreakcióval.

Az RAIN mód  a legalacsonyabb teljesítménybeállítást használja a kevésbé agresszív gázreakcióhoz, közepes mértékű motorfékezéshez és a maximális HSTC szinthez. A legalacsonyabb teljesítmény- és nyomatékszint az első három fokozatra koncentrálódik.

Az 1-es és 2-es felhasználói módokban   a pilóta választhat az egyes paraméterek beállításai közül, és elmentheti a konfigurációt későbbi használatra.

 

3.3 Stílus és felszerelés

  • Az 1980-as évek elejének CB750F és CB900F modelljei által ihletett vonalak
  • Teljes LED világítás, valamint dupla kürtök, akárcsak az eredeti modellek
  • Kényelem a Honda Smart Key-jel
  • Öt hüvelykes TFT kijelző teljes okostelefon-kapcsolattal a Honda RoadSync segítségével
  • Honda vészfékjelző (ESS) rendszer integrációja
  • Fogyasztás előtti újrahasznosított polipropilén felhasználása egyes alkatrészek gyártásában

A  CB1000F  retró stílusát a  CB750F és CB900F modellektől örökölte , amelyek az 1970-es évek végén született motorkerékpárok voltak, és világszerte újraértelmezték és formálták a motorkerékpár-dizájnt. A CB márka hagyományaihoz híven a „bárki által élvezhető nagy teljesítmény” nyújtására tervezett CB1000F éles, definiált, áramló vonalakkal rendelkezik, amelyek a motorkerékpár teljes hosszában végigfutnak, összekötve az üzemanyagtartályt az oldalsó panelekkel és a farokegységgel. A krómozott leömlők és a szabadon álló motor büszkén mutatják a nagy lökettérfogatú, négyhengeres motor tekintélyt parancsoló jelenlétét és erejét.

A világításhoz hosszú élettartamú, energiatakarékos LED-izzókat használnak. A kerek fényszóró klasszikus, kör alakú, jellegzetes lámpával rendelkezik, felül tompított, alul távolsági fényszóróval, míg a hátsó lámpa zökkenőmentesen integrálva van a hátsó egységbe. Az elődöktől közvetlenül ihletet merítve  a fényszóró alá egy kettős – különböző frekvenciájú – kürtöt építettek be.

A nagyobb kényelem érdekében a  Honda Smart Key (amely a vezető zsebében tárolható) működteti a felső hármas vázon található fő gyújtáskapcsolót. Egy hagyományos kulccsal az ülés és az üzemanyag-betöltő sapka nyitható.

A prémium technológia egy öt hüvelykes színes TFT kijelző formájában érkezik  , amely optikai kötést használ   a jobb láthatóság érdekében erős napsütésben. A fedőüveg és a TFT kijelző közötti rés gyantával történő lezárásával csökken a tükröződés és javul a háttérvilágítás áteresztőképessége. Testreszabható  sáv, kör és egy kijelzős módok között, és iOS/Android okostelefon-kapcsolatot kínál a Honda RoadSync alkalmazáson  keresztül .

Ez a funkció – a bal oldali kormányon található, könnyen használható, háttérvilágítású, négyállású kapcsolóval együtt  – lehetővé teszi a képernyőn keresztüli, lépésről lépésre történő navigációt, valamint a hívások kezdeményezésének vagy zenehallgatás lehetőségét (  Bluetooth-os sisaktelefonon keresztül ). A motorosnak csak le kell töltenie a Honda RoadSync alkalmazást a Play Áruházból vagy az App Store-ból, csatlakoztatnia kell a CB1000F-hez, és már indulhat is.

Az irányjelzők tartalmazzák a  vészfékezésre figyelmeztető jelzés (ESS) funkciót is : hirtelen fékezés esetén a vészvillogók villognak, hogy figyelmeztessék a többi közlekedőt a hirtelen fékezésre.

A Honda 2050-re nulla környezeti hatású társadalmat kíván megvalósítani   – nemcsak termékein, hanem vállalati tevékenységeinek teljes életciklusa során. Ennek érdekében három pillérre ( Hármas cselekvés a nulla felé )  épít: a karbonsemlegességre ,  a megújuló energiára  és  az erőforrás-keringésre , beleértve a biomassza és az újrahasznosított anyagok felhasználásának bővítését, azzal a céllal, hogy   2050-re  könnyebben újrahasznosítható anyagokra térjen át. A  CB1000F  ülésének alsó paneljei és hátsó sárvédője újrahasznosított PP (polipropilén) anyagból készül , amelyet újrahasznosított PP (polipropilén) anyagból, például autókból és háztartási gépekből származó anyagok aprításával, préselésével, granulálásával és újrahasznosításával nyernek.

 

3.4 Ciklus rész

  • Gyémánt alakú váz hosszú segédvázzal a nagyobb vezetői és utasi kényelem érdekében
  • Showa SFF-BP USD 41 mm-es, teljesen állítható első villák
  • Új Showa Pro-Link hátsó lengéscsillapító speciális áttétellel a CB1000F-hez
  • Radiálisan rögzített, négydugattyús első féknyergek, 310 mm-es úszóágyazású tárcsákkal
  • Kanyarodás közbeni ABS, amely növeli a motoros biztonságát és nyugalmát
  • Gumiabroncsok: 120/70-ZR17 elöl és 180/55-ZR17 hátul

A  CB1000 Hornet  könnyű súlyáról és egyszerű kezelhetőségéről ismert, és ez a képesség az alvázzal kezdődik, amelyet a  CB1000F is használ . Az egy darabból álló, rombusz alakú, dupla gerendás acélváz a motor köré épült, és egy  F-specifikus hátsó segédvázat használ , amely megnövelt hasmagasságot biztosít a kényelmes utasüléshez.  Középállvány is rendelhető , ami megkönnyíti a lánc karbantartását. A  kormányszög  25°, a  nyomtávolság  98 mm, a  tengelytáv pedig  1455 mm.  A saját tömeg 214 kg.

A  vezetési pozíció  nyugodt és egyenes, stresszmentes vezetést és jó kilátást biztosítva a városban. A  minimális fordulósugár  2,8 m, és a könnyen kezelhető geometriával együtt nagyszerű városi manőverezhetőséget biztosít. Az  ülés  vastagon párnázott és  795 mm magas ; a kerékpár keskeny középső része megkönnyíti a talaj elérését.  A hasmagasság 135 mm.

Elöl a  41 mm-es Showa SFF-BP  (külön funkciójú villa – nagy dugattyú) fordított villa állítható  rugó-előfeszítéssel  és  húzó-/nyomócsillapítással , lehetővé téve a tulajdonosok számára, hogy a felfüggesztést az igényeik szerint szabják testre. Az  új, egycsöves, külön nyomás alatti Showa hátsó  lengéscsillapító a Pro-Link rendszeren  keresztül működik , egy  új kapcsolószerkezettel  , amely kényelmet biztosít alacsony sebességnél (városi használat), és nagyobb stabilitást a sebesség növekedésével.  Az előfeszítés  bütyöktengelyen állítható,  a húzócsillapítás pedig szintén állítható.

Az  aszimmetrikus öntött alumínium lengőkar  minimalizálja a kipufogódob számára rendelkezésre álló helyet, javítva a dőlésszöget és közelebb helyezve a tömeget a súlyponthoz. Emellett  optimális merevség-egyensúlyt biztosít a sportosabb kezelhetőség érdekében kanyargós hegyi utakon.

A radiálisan rögzített,  négydugattyús Nissin első féknyergek 310 mm-es úszóágyazású tárcsákat kapnak  . A felfüggesztési beállítások kiegészítése és a kezelhetőség javítása érdekében átdolgozott  fékvezeték-tágulási arányok és egyéb részletek biztosítanak magabiztosabb fékteljesítményt és -érzetet.  A hattengelyes IMU (Interaktív Motor) által vezérelt  kanyarodásgátló ABS további biztonságot nyújt. A  240 mm-es hátsó tárcsa egydugattyús Nissin féknyerget  használ  .

Az  ötküllős, 5Y kialakítású kerekeket , melyeket a CBR1000RR-R Fireblade koncepcióautó ihletett  , könnyű alumíniumból öntötték  .  A gumiabroncsok  mérete  elöl 120/70-ZR17 , hátul  pedig  180/55-ZR17 .

 

4. Kiegészítők

A CB1000F modellhez számos  eredeti Honda tartozék  kapható  , amelyek fokozzák a stílust, a teljesítményt, a kényelmet és a praktikumot. A nagyobb kényelem érdekében ezek háromféle csomagban lesznek elérhetők:

 

SPORTCSOMAG

Tartalmazza:

  •  A motorkerékpár színéhez illő első szélvédő (fekete, piros vagy ezüst színben kapható)
  • Olajsapka
  • Oldalsó tankmatrica , a motorkerékpár esztétikájának fokozására
  • Hűtővédő  és  motorvédő a fokozott védelem érdekében
  • Gyorsváltó , kuplung nélküli fel- és visszaváltásokhoz, javítva a teljesítményt

 

KÉNYELMI CSOMAG

Tartalmazza:

  • Komfortülés , amelyet a hosszú utazások kényelmének fokozására terveztek
  • Tartályvédő , amely megvédi a tartály felületét a mindennapi használattól
  • Öt állítható hőmérsékleti szinttel rendelkező fűtött markolatok  , hogy hideg időben is melegen tartsák a kezeit

 

UTAZÓCSOMAG

A hosszú utakon a praktikum fokozása érdekében tervezték, és a következőket tartalmazza:

  •  14 literes  (balra)  és  10 literes (jobbra) puha oldaldobozok
  • 3 literes tanktáska , amely további tárolókapacitást kínál

 

Ezenkívül számos kiegészítő kapható külön-külön is:

  • Komfortülés  ÚJ
  •  ÚJ motorvédő
  • Első kupola  ÚJ
  • Beltéri burkolat  ÚJ
  •  ÚJ középállvány
  • Gyorsváltó  NEUVO
  •  ÚJ hűtővédő
  •  ÚJ tankoldali matrica
  • Riasztórendszer
  • Fűtött markolatok
  • Olajsapka
  • Hátsó ülészsák
  • Tartályvédő
  • 10 literes puha nyeregtáskák balra/jobbra
  • 3 literes tanktáska

 

5. Műszaki adatok

MOTOR
Motor 4 hengeres soros, 4 ütemű, DOHC, 16 szelepes, folyadékhűtéses
Hengerűrtartalom 1000 köbcentiméter
Furat x Löket (mm) 76 mm × 55,1 mm
Tömörítési arány 11,7:1
Maximális teljesítmény 91,0 kW és 9000 fordulat/perc
Maximális nyomaték 103 Nm 8000-es fordulatszámon
Maximális sebesség 230 km/h
Olajkapacitás Minimum 3,0 l / Maximum 3,5 l
Indul Elektromos
ÜZEMANYAGRENDSZER
Táplálás PGM-FI elektronikus befecskendezés
Üzemanyagtartály kapacitása 16 literes
WMTC CO2-kibocsátás 129 g/km
Üzemanyag-fogyasztás 5,6 liter/100 km
ELEKTROMOS RENDSZER
Akkumulátor típusa közgyűlés
Akkumulátor kapacitása 12 V 9,1 Ah
TERJEDÉS
Kuplung típusa Többtárcsás, olajfürdős fékrendszer visszapattanásgátlóval
Váltó típusa Hatfokozatú manuális
Végső átvitel Lánc
ALVÁZ
Típus Diamante
CIKLUS RÉSZ
Méretek (H, Sz, M) 2135 mm × 835 mm × 1125 mm
Tengelytávolság 1455 mm
Indítási szög 25°
Előleg 98 mm
Ülésmagasság 795 mm
Hasmagasság 135 mm
Saját tömeg 214 kg
Turné rádió 2,8 méter
FELFÜGGESZTÉSEK
Ólom Showa SFF-BP 41 mm-es fordított villa, 130 mm-es rugóút
Hátulsó Showa nyomás alatti, egycsöves lengéscsillapító, Pro-Link rendszer, 140 mm rugóút
KEREKEK
Ólom 17M/CX MT3.50
Hátulsó 17M/CX MT5.50
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W)
Hátsó gumiabroncs 180/55ZR17M/C (73W)
FÉKEK
ABS típus Kétcsatornás kanyarodásgátló ABS
Elülső Nissin radiálisan rögzített négydugattyús féknyergek, dupla 310 mm-es úszótárcsa
Hátulsó Nissin egydugattyús féknyereg, egyetlen 240 mm-es tárcsa
MŰSZEREZÉS ÉS ELEKTRONIKA
Műszerfal Öt hüvelykes, többfunkciós színes TFT kijelző
Fényszóró LED
Hátsó pilóta LED
Kapcsolódás Roadsync
USB USB-C
Biztonsági rendszer ÉRZÉS
Vezetési módok Standard, Eső, Sport + 2 felhasználó
HSTC Igen
Egykerekű-vezérlés Igen
Hátsó emelőkar vezérlése Igen
OKOS kulcs Igen
ESS Igen

 

Minden specifikáció előzetes és előzetes értesítés nélkül változhat.