A HYUNDAI ÉS az AMAZON PARTNER AZ INNOVATÍV VEVŐI TAPASZTALATOK NYÚJTÁSÁRA ÉS A FELHŐ ÁTALAKÍTÁSÁHOZ

A Magyar Hyundai igazgatót és munkásságát az elmúlt évegben sem szerettük meg hiszen sok a negatív itt magyarországon! De nemzetközileg teljesen ok a dolog! MAGYARORSZÁGON NE VEGYÉL HYUNDAIT ÉS NE VIDD BE A MÁRKASZRVIZBE! EZ EGY TANÁCS NEM EGY PROBLÉMA ÁLL FENN EZZEL KAPCSOLATBAN!!

Szóval bárhol másohol de semmiképpen sem Magyarországon!

  • Az Amazon online járműértékesítést indít az Egyesült Államokban, 2024-től kezdve a Hyundaival, így az ügyfelek kényelmesebbé teszik az általuk választott jármű megtalálását és megvásárlását az Amazon.com oldalon, és azt a helyi márkakereskedésben.
  • A Hyundai az AWS-t nevezi meg előnyben részesített felhőszolgáltatójaként, hogy elősegítse az autógyártó működésének, termelésének és ügyfélszolgálatának digitális átalakítását.
  • Az Amazon és a Hyundai bemutatja az Alexa beépített élményt a következő generációs Hyundai járművekben

Az Amazon (NASDAQ: AMZN) és a Hyundai Motor Company stratégiai partnerséget jelentettek be, hogy innovatív új élményeket nyújtsanak az ügyfeleknek. A bejelentésre a 2023-as Los Angeles-i Autószalonon került sor. A stratégiai együttműködés részeként az Amazon 2024-ben elindítja a Hyundai járművek online értékesítését az Egyesült Államokban. A Hyundai az AWS-t nevezte meg felhőszolgáltatójának, hogy elősegítse a digitális átalakulást és a Alexa Beépített élmény a Hyundai következő generációs járműveihez.

„A Hyundai egy rendkívül innovatív vállalat, amely osztja az Amazon szenvedélyét, hogy minden nap jobbá és könnyebbé tegye ügyfelei életét” – mondta Andy Jassy, ​​az Amazon vezérigazgatója. „Széles, stratégiai partnerségünknek pontosan ezt kell tennie, kezdve az ügyfelek online járművásárlási lehetőségének megváltoztatásától az Alexa használatának egyszerűsítéséig a Hyundai járművekben szórakoztató, vásárlás, okosotthon-beállítások és naptárellenőrzés céljából, és lehetővé teszi a Hyundai számára, hogy átalakuljon. ügyfélélményeit és üzleti működését az AWS-re való átállással. Alig várjuk, hogy sok éven át közösen találjunk ki.”

„A világ egyik leginkább ügyfélközpontú szervezetével való együttműködés hihetetlen lehetőségeket nyit meg, miközben tovább bővítjük portfóliónkat, bővítjük értékesítési hálózatunkat, előmozdítjuk az átállást a villamosításra és megvalósítjuk a jövő intelligens mobilitását” – mondta a Hyundai Motor Company elnöke. és vezérigazgató Jaehoon (Jay) Chang. „Az Amazon az ideális partner, aki segít megvalósítani a Progress For Humanity-ről alkotott elképzelésünket, beleértve az emberek és áruk hatékonyabb és fenntarthatóbb mozgásának javítását.” A Hyundai az első olyan autóipari vállalat, amely teljes körű tranzakciókat bonyolít le az Amazon üzletében az Egyesült Államokban, és ez egy újabb példa arra, hogy nagyszerű kiskereskedelmi partnereinkkel együtt továbbra is igyekszünk javítani az ügyfelek élményén.

Néhány további részlet az Amazon és a Hyundai bejelentésével kapcsolatban:

Járműértékesítés: 2024-ben az autókereskedők először árulhatnak járműveket az Egyesült Államokban az Amazon üzletben, és a Hyundai lesz az első olyan márka, amely ügyfelek vásárlása. Ez az új digitális vásárlási élmény megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy online vásároljanak új autót, majd a számukra megfelelő időpontban átvegyék vagy kiszállítsák a helyi márkakereskedésbe. Az ügyfelek számos preferencia alapján kereshetnek az Amazonon a környékükön elérhető járműveket, beleértve a modellt, a díszítést, a színt és a jellemzőket, kiválaszthatják kedvenc autójukat, majd online vásárolhatnak fizetési módokkal. A kiválasztott finanszírozás pedig mindezt belül. az Amazon-élményt, amelyet már ismernek és megbíznak. Ez az új vásárlási élmény új lehetőséget teremt a kereskedők számára, hogy bemutassák választékukat, és kényelmet kínáljanak ügyfeleiknek.

Felhő átalakítás: A Hyundai az AWS-t választotta felhőszolgáltatóként, hogy felgyorsítsa digitális átalakulását az AWS széles körű, iparágvezető képességeinek kihasználásával a számítástechnikától, a tárolástól, az adatbázisoktól és az elemzésektől a generatív mesterséges intelligencia és a dolgok internete (IoT). Az új, több évre szóló megállapodás részeként a Hyundai egyre inkább adatvezérelt szervezetté válik felhő-első technológiai stratégiával, és az AWS-hez migrálja jelenlegi helyszíni alkalmazásait – amelyek támogatják a kutatással, a termékfejlesztéssel és az ügyfelek bevonásával kapcsolatos dolgokat. . A Hyundai előnyben részesíti az olyan üzleti eseteket, mint a gyártás és az ellátási lánc, hogy elősegítse a termelés optimalizálását és a költségek minimalizálását, a biztonságot és a katasztrófa-helyreállítást a rugalmasság érdekében, valamint a csatlakoztatott járművek fejlesztését, hogy új funkciókat kínálhassanak a vezetők számára. Az AWS és a Hyundai egy Master Builder képzési és minősítési programot tervezett és valósított meg, hogy a Hyundai mérnökeit a kritikus felhőalapú készségek terén képezze.

Járműbe épített megoldások: 2025-től az új generációs Hyundai járműveket vásárló ügyfelek hozzáférhetnek az otthoni kihangosított Alexa-élményhez, miközben menj az autód. A Hyundai vezetői egyszerűen megkérhetik Alexát, hogy játsszon le zenét, podcastokat vagy hangoskönyveket, állítson be emlékeztetőket, frissítse a teendők listáját és ellenőrizze a naptárakat. Az ügyfelek az útról is irányíthatják okosotthonukat, például hazafelé hívhatják a hőt, ellenőrizhetik, hogy az ajtók zárva vannak-e, valamint kezelhetik az intelligens világítást és az Alexa-rutinokat. A járművezetők forgalmi híreket vagy időjárás-jelentéseket is kérhetnek az Alexától, és hangvezérléssel vezérelhetik a jármű médialejátszóját vagy navigációs rendszerét, bizonyos Alexa-funkciók pedig akkor is elérhetők, ha az internetkapcsolat szaggatott vagy nem elérhető.

Az Amazonról

Az Amazont négy alapelv vezérli: a versenyközpontúság helyett a vásárlói megszállottság, a találmányok iránti szenvedély, a működési kiválóság iránti elkötelezettség és a hosszú távú gondolkodás. Az Amazon arra törekszik, hogy a legügyfélközpontúbb vállalat legyen a bolygón, a legjobb munkáltató és a legbiztonságosabb munkahely a bolygón. Vásárlói vélemények, 1-kattintásos vásárlás, személyre szabott ajánlások, Prime, teljesítés az Amazontól, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, karrierválasztás, Fire Tablets, Fire TV, Amazon Echo, Alexa, Just Walk Out Technology, Amazon Studios és a Climate Pledge néhány dolog, amit az Amazon úttörőként hozott létre. További információért látogasson el az amazon.com/about oldalra, és kövesse a @AmazonNews oldalt.

 

A Hyundai Motor Groupról

A Hyundai Motor Group egy globális vállalat, amely a mobilitáson, az acélon és az építőiparon, valamint a logisztikán, a pénzügyeken, az IT-n és a szolgáltatásokon alapuló értékláncot hozott létre. A világszerte mintegy 250 000 alkalmazottat foglalkoztató csoport mobilitási márkái közé tartozik a Hyundai, a Kia és a Genesis. Kreatív gondolkodással, kooperatív kommunikációval és bármilyen kihívásra való hajlandósággal felvértezve arra törekszünk, hogy mindenki számára jobb jövőt teremtsünk.

Hyundai elkötelezettség: mindig az ügyfél oldalán

Az elkötelezettség nem csak egy szó. A Hyundainál ezek tények. Ezért kínálunk egy sor programot a vevők teljes elégedettségének biztosítására. Úttörő kezdeményezés az autóiparban, amely egy sor intézkedést indított el annak érdekében, hogy mindenki számára megkönnyítse a Hyundai jármű vásárlását teljes biztonsággal és magabiztossággal. Az autóink minőségébe vetett bizalom és ügyfeleink iránti maximális elkötelezettség miatt 5 év kilométer-korlátozás nélküli garanciát, valamint 8 év ingyenes közúti segítségnyújtást kínálunk. A Hyundainál teljes mértékben hiszünk abban, amit csinálunk. Ezért tudjuk felajánlani a Hyundai Return Commitment szolgáltatást, hogy az ügyfél teljes mértékben elégedett legyen a Hyundai megvásárlásával. Ha nem elégedett Hyundaijával, az elegendő ok arra, hogy visszaküldje azt, ha a regisztráció óta nem telt el több mint 30 nap, és legfeljebb 1000 km. Ez a visszaküldési kötelezettség egy évre meghosszabbodik, ha az ügyfél finanszírozza járművét a Hyundai Finance vállalattal. Ha az ügyfél a regisztrációt követő 12 hónapon belül elveszíti állását, visszaküldheti az autót a kereskedőnek, a kereskedő pedig költségmentesen felmondja a kölcsönt. A Hyundai Finance termékei közé tartozik az ingyenes Munkanélküli Biztosítás, amely akár 12 részlet kifizetésére is kiterjed, ha az ügyfél a kölcsön aláírásától számított első évben elveszíti állását.

A legjobb ügyfélélmény-stratégia

Az Ügyfélélmény Fejlesztéséért Egyesület (DEC) a Hyundait a Legjobb Ügyfélélmény Stratégiával rendelkező vállalatként ismerte el. Ez egy mérföldkő, amely kiemeli azt a napi támogatást, amelyet felhasználóinknak nyújtunk a márkával való kapcsolatuk során. proaktív, rugalmas és az Ön igényeinek megfelelő kapcsolat.

Csapatunk napi munkája az az elkötelezettség, hogy az általunk rendelkezésükre bocsátott termékek és szolgáltatások kiválóságán keresztül teljes vevői elégedettséget érjünk el azzal a céllal, hogy átfogó módon teljesítsük elvárásaikat, az egyedülálló Hyundai márkával, környezet. Ez már valóság a társadalom igényeinek folyamatos azonosításának köszönhetően, amelyet a Hyundainál végzünk, ahol a minőségi és mennyiségi tudást integráljuk a cégünkhöz forduló emberekkel folytatott aktív és folyamatos meghallgatás eredményeként.

Mindig a láthatáron lévő márkaígéretünk, a Haladás az emberiségért, azon dolgozunk, hogy kimerítően megfeleljünk az emberek valós igényeinek, olyan együttműködési környezetet építve, ahol mindenki, aki hozzánk fordul, megtalálja az autópiac vezető márkájának bizalmát és támogatását. Az ügyfélélményt pedig közös feladatnak tekintjük a vállalat minden területén, ahol a vállalat minden tagja kifogástalan párbeszédet és hajlandóságot kínál a Hyundai értékláncának bármely pontján.

Útiterv a szénsemlegesség eléréséhez 2045-re

éghajlati vészhelyzet , amelyet most tapasztalunk, egyre sürgetőbbé válik, és hatásai  tapinthatóbb a mindennapi életben. A Hyundai azon törekvése, hogy hozzájáruljon a környezettel összhangban álló jövő felépítéséhez< a i =8> a fenntartható mobilitás  termékek és a haladás  révén szennyeződés nélkül.

Vállalati filozófiájával Emberiség fejlődése mindig a láthatáron, a Hyundai világos útvonalat mutat  a fenntarthatóság kérdésében két fő dátummal: 2035, év amelyben az Európában értékesített összes jármű kibocsátásmentes lesz és 2045 < /span> az  a 2019-es adatok alatt.szén-kibocsátás 75%-kal2040-es évben a csökkentsük minden piacon, ahol jelen van. Ez a jövőkép magában foglalja azt az elkötelezettséget, hogy szén-dioxid-semlegességet amikor a vállalat eléri a 

A Hyundai kínálatának szén-dioxid-mentesítésére irányuló stratégiája három pilléren alapulmobilitás   a> a>.mindenkitől, mindenért és mindenhol”, és arra törekszenek, hogy ez az energia elérhető közelségbe kerüljön „Hidrogén Társadalmat”  eme forrásában, és támogatja a a hidrogén felhasználása nemcsak az autóiparban, hanem más ágazatokban is, amelyek támogatják a fenntartható energiaforrás az ügyben, arra készül, hogy teljes mértékben elmélyüljön a tiszta és  a>ennek a technológiának a mobilitási szektorban és pontosan a  alkalmazása ésés fejlesztésben a20 éves tapasztalattal rendelkezik  kulcsszerepet fog játszani. A Hyundai több mint hidrogén. Ebben az utolsó pontban, amelynek célja az erősen szennyező fosszilis tüzelőanyagoktól való függés csökkentése, a zöld  új generációs és energiaplatformoktiszta

A Hyundai Motor Europe főhadiszállásáról

A Hyundai Motor Europe főhadiszállását hivatalosan 2000-ben hozták létre a németországi Offenbachban. Ez a regionális központ több mint 40 piacért, több mint 3000 értékesítési ponttal, 2022-ben 4,7%-os piaci részesedéssel (ACEA adatok). A régióban a Hyundai által értékesített járművek 75 százaléka olyan modell, amelyet Európában terveztek, terveztek, teszteltek és gyártottak az európai vásárlók igényeinek kielégítésére, és a vállalat kiterjedt európai infrastruktúrája szolgálja ki őket. Ez két gyárat foglal magában, amelyek elsősorban Európát szolgálják ki: Csehországban és Törökországban. 2021 januárjától a Hyundai az egyik legfiatalabb termékcsaláddal rendelkezik a gyártók között, szinte minden modell 1 és fél évesnél fiatalabb. A Hyundai európai kínálatának több mint 75%-a már elérhető elektromos változatban, és a vállalat tervei szerint 2025-re teljes európai kínálatát villamosítják. A Hyundai emellett úttörő szerepet tölt be a zéró károsanyag-kibocsátású mobilitás terén, beleértve a teljesen elektromos szubkompakt KONA SUV-ját is. Electric, a második generációs NEXO üzemanyagcellás elektromos jármű, valamint az akkumulátoros elektromos IONIQ 5 és IONIQ 6 modellek, amelyek egyaránt elismerték a Világ Év Autója, A Világ Év Elektromos Autója és Az Év Legjobb Tervezése a világon.

A Hyundai exkluzív, öt év futásteljesítmény-korlátlan garanciális csomagját a régióban értékesített összes új autóra kínálja, amely öt év futásteljesítmény korlátlan garanciát, öt év közúti segélyszolgálatot és öt év járműellenőrzést biztosít ügyfeleinek.