A világ vezető környezetbarát hibrid elektromos prémium gyártója, a Lexus Yellow Edition néven új exkluzív változattal rukkolt elő a hibrid és V8-as benzines változatban is elérhető LC szupersport kupéból, a márka egyik legfényesebb ékkövéből. Az élénk, szemkápráztató sárga külső fényezésre egyedi belső hangulatok felelnek, fekete, fehér és meleg sárga színekben, miközben az utastéri anyagok között az olyan kiváló minőségű anyagok találhatók meg, mint a fél anilin bőr és az Alcantara. A Sport+ felszereltség tartalmazza a Lexus Dynamic Handling (LDH) rendszert négykerék-kormányzással, a Torsen-rendszerű differenciálművet, a 21 colos kovácsolt vas könnyűfém keréktárcsákat, valamint a szénszálból készült tetőt és aktív hátsó szpojlert. Az utastérben olyan egyedi extrákat találunk, mint a head-up display (HUD), az Alcantara tetőkárpit, és a 10 irányban állítható elektromos első ülések félanilin bőrkárpitozással.
A Lexus bemutatja a kategória zászlóshajója, a minden még a legoptimistább előzetes várakozásokat is túlszárnyalóan népszerű LC kupé legújabb változatát, az LC Yellow Editiont. A névhez igazodva élénksárga fényezést kapott a Lexus többszörösen díjnyertes luxuskupéjának új változata. Az így kapott eredmény szemkápráztató. Az egyedi külső fényezés hangulata természetesen az utastérben is folytatódik, ahol a fekete ajtóelemeket sárga Alcantara betétek díszítik, míg a takumi mesterekre jellemző alapossággal készített sárga árnyalatú varratok a fehér bőrüléseken a műszerfal szélein, a kormánykeréken és a középső könyöklőn is megtalálhatók. Az utastérben ezenfelül olyan egyedi extrákat találunk, mint a head-up display (HUD), az Alcantara borítású tetőkárpit, és a 10 irányban állítható elektromos első ülések félanilin bőrkárpitozással. A szemkápráztató LC Yellow Edition változat megkapta a Sport+ csomagot is mely számos fejlett menetdinamikai megoldással egészíti ki a modell amúgy sem szegényes szolgáltatásait. Agilis, és minden korábbinál biztonságosabb kezelhetőség és fantasztikus irányíthatóság érhető el a Lexus Dynamic Handling (LDH) rendszerrel, melynek része a változtatható áttételű kormányzás (VGRS), valamint a négykerék-kormányzás is, amely egymástól függetlenül szabályozza az első és a hátsó kerekek egymáshoz viszonyított elfordulását. Az LDH a Torsen-rendszerű differenciálművet is megkapta.
További egyedi külső jellemzők közé tartoznak a 21 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák, valamint a strapabíró, mégis könnyű szénszálból készült tető és az aktív hátsó szpojler. A hátsó szpojler különösen fontos szerepet játszik a jármű stabilitásának fenntartásában, ezért 80 km/h feletti sebességnél automatikusan kinyílik. A vadonatúj Yellow Edition kivitel mindkét – a Lexus forradalmi öntöltő Multi Stage Hybrid rendszerével szerelt LC 500h, valamint a benzines V8-as, 477 lóerős, 10 fokozatú automata sebességváltóval szerelt LC 500-as – változatánál elérhető lesz. A Lexus LC Yellow Edition kupé októberben a Párizs Autószalonon is feltűnik. Az első megrendelt példányokat már ez év őszétől szállítják ki az ügyfelek részére.